Acte de presentació del llibre Trencar el silenci al MUME de La Jonquera - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Acte de presentació del llibre Trencar el silenci al MUME de La Jonquera

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 13/4/2016 10:33:00
El proper dissabte 16 d’abril tindrà lloc la presentació del llibre Trencar el silenci editat pel servei de publicacions de la Fundació Apip-Acam. L’acte es durà a terme al Museu Memorial de l’Exili, situat al municipi de La Jonquera a partir de les 16.30h i comptarà amb la presència del Sr. Miquel Serrano, conservador del MUME i de la Il·lma. Sra. Sònia Martínez, alcaldessa de la Jonquera que clourà l'acte.

Tanmateix, al matí, a les 10.30h està previst que els autors i autores i familiars facin una visita primer a La Vajol, conduïts per l’historiador Josep Puy, i a partir de les 12.15h. una visita guiada al MUME.

El llibre és un recull de records, experiències i vivències de persones i familiars que van patir l’exili i els camps de concentració. Els textos han estat escrits per: Carme Vallés, Marcel Ferrer, Francesc Hernàndez, Julia Rodríguez, Sebastià Codina, Antonio García, Joaquim Ferrer, Glòria Rubiol, Pere Lluís Barbarà, Miquel Otero i Rosa Vidal. El pròleg ha anat a càrrec de Josep Puy i l’epíleg de Josep Ricou.