Jornada sobre Migració - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Jornada sobre Migració

Published by in Jornades · 13/1/2015 11:45:56

Demà dimecres, 14 de gener se celebrarà al Palau Macaya de l’Obra Soclal "La Caixa" la JORNADA sobre MIGRACIÓ organitzada per la Fundació Apip-Acam, l’Associació Impuls a l’Acció Social, l’Associació Atlàntida i la Fundació ACSAR.

La primera part d’acte comptarà amb la presencia de Joaquin Arango, catedràtic de sociologia de la Universidad Complutense de Madrid i director del "Centro de Estudios sobre Migraciones y Ciudadanía", que farà una conferència sota el títol "Europa. La immigración en tiempos turbulentos".

A la segona part de la jornada estan previstes dues taules rodones, amb els títols Globalització i mobilitat migratòria a la Unió Europea i Convivència i integració vs Tràfic i explotació respectivament, A la primera hi intervindran Anna Terrón i Carles Campuzano i en la segona hi participaran Miquel Esteve, Montserrat Font i Salvador Busquets.

La Jornada començarà a les 9.15h. amb la presentació a càrrec de Rosa Domènech, presidenta de l’Associació Impuls a l’Acció Social, i es clourà a les 14.30h amb la intervenció de Josep Ricou, president de la Fundació Apip-Acam.