Centre diürn - Fundació apip-acam

Centre diürn

Equipaments > Diversitat intel·lectual

Serveis de centre diürn (STO I SOI)

El centre de dia és un servei dirigit a facilitar a les persones beneficiàries una atenció diürna de tipus rehabilitador per tal que puguin assolir, dins les pròpies possibilitats, la màxima integració social i laboral amb l'objectiu d'aconseguir-ne la potenciació i el manteniment de llurs capacitats.

Les funcions pròpies d'aquesta tipologia de centre són, bàsicament l'ajustament personal i l'ocupació terapèutica.

Servei de centre de dia de teràpia ocupacional (STO) per a persones amb discapacitat intel·lectual., amb auxiliar

Servei de centre de dia de teràpia ocupacional d'inserció (SOI) per a persones amb discapacitat intel·lectual

El centre de dia és un servei dirigit a facilitar a les persones beneficiàries una atenció diürna de tipus rehabilitador per tal que puguin assolir, dins les pròpies possibilitats, la màxima integració laboral amb l'objectiu d'integrar-se a l'activitat laboral quan les circumstàncies ho permetin, preveient també l'orientació cap al servei de teràpia ocupacional.

Les funcions pròpies d'aquesta tipologia de centre són, bàsicament l'ajustament personal i social i les activitats prelaborals.

La Fundació Apip-Acam disposa del Centre Ocupacional Marquet Molins per atendre persones amb diversitat funcional intel·lectual en qualsevol de les tres modalitats descrites anteriorment És un servei orientat a la integració de les persones de la zona baix Llobregat que, de moment, no poden incorporar-se al sistema de treball ordinari, ja que no poden assolir un nivell de productivitat suficient. Es treballa des de una perspectiva socio-pedagògica per estimular i fomentar la inclusió social i laboral dels destinataris. Marquet Molins inicia el seu camí el gener de l'any 2010 fruit de l'estreta col·laboració amb l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.

Amb una capacitat de 70 places, és un centre d'atenció diürna de tipus rehabilitador integral per a persones discapacitades que promou la integració social i laboral dels usuaris, optimitzant el seu desenvolupament personal i com a membres actius de la societat.

Registre número S05774 en el Registre d'Entitats, Serveis i Establiments Socials del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya

Centre Ocupacional Marquet Molins
CarrerAnselm Clavé, 5-7