Dona - Fundació apip-acam

Dona

Àmbits d'actuació

Projecte integral

Promoció d'accions d'atenció, protecció i subsistència, ajudes socials i jurídiques a víctimes de tràfic de persones per a l'explotació sexual o a persones prostituïdes. Preparació per a la incorporació a itineraris sociolaborals i/o a mitjans per a la integració de les usuaries a les províncies de Barcelona, València, Saragossa y Osca amb la col·laboració del Ministerio de Derechos Sociales y Agenda 2030, el Ministerio de Igualdad, la Generalitat de Catalunya, el Gobierno de Aragón i la Generalitat Valenciana. La Diputació de València ha subvencionat el projecte Itineraris d'inserció social i laboral per a dones en situació d'exclusió i/o especial vulnerabilitat, l'any 2023 amb un import de 18.000 €.

Projecte "Huellas de un sendero"

Intervenció amb dones en contextes de prostitució, realitzat en col·laboració amb el Ayuntamiento de Zaragoza.

Itineraris

Formación i inserció sociolaboral de dones que provenen de col·lectius desfavorits – dones que exerceixen la prostitució – i mesures d'atenció i prevenció sanitària i social a Barcelona, València i Saragossa a través del Ministerio de Derechos Sociales y Agenda 2030.

Intervenció integral

Treball amb el col·lectiu de persones transexuals vinculades a entorns de prostitució realitzat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona.

Pilotem
Formació i inserció sociolaboral de dones i persones transgènere vinculades a entorns de prostitució, víctimes de tràfic, explotació sexual, dones migrants en situació d’especial vulnerabilitat, perceptores en un alt percentatge de l’ingrés Mínim Vital i/o Renda Valenciana d’Inclusió.

PLA DE RECUPERACIÓ, TRANSFORMACIÓ I RESILIÈNCIA:
PILOTEM CV
Projecte d´inclusió social emmarcat en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. Finançat per l´Unió Europea- Next Generation EU.