Dona - Fundació Apip-Acam

Àmbits d'actuació

Projecte integral

Promoció d'accions d'atenció, protecció i subsistència, ajudes socials i jurídiques a víctimes de tràfic de persones per a l'explotació sexual o a persones prostituïdes. Preparació per a la incorporació a itineraris sociolaborals i/o a mitjans per a la integració de les usuaries a les províncies de Barcelona, València, Saragossa y Osca amb la col·laboració del Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad, la Generalitat de Catalunya i el Gobierno de Aragón.

Itineraris

Formación i inserció sociolaboral de dones que provenen de col·lectius desfavorits – dones que exerceixen la prostitució – i mesures d'atenció i prevenció sanitària i social a Barcelona, València i Saragossa a través del Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad.

Més de 2.200 dones han estat destinatàries d'aquests projectes l'any 2013

Intervenció integral

Treball amb el col·lectiu de persones transexuals vinculades a entorns de prostitució realitzat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona.

Projecte "Huellas de un sendero"

Intervenció amb dones en contextes de prostitució, realitzat en col·laboració amb el Ayuntamiento de Zaragoza.