Equipaments - Fundació apip-acam

Equipaments

Tenim la voluntat de donar un bon servei residencial que respongui a les necessitats de les persones amb dependències, un servei estimulant que fomenti el desenvolupament social i personal. Per aquest motiu tractem d’oferir un entorn càlid i acollidor, en el que no només les persones estiguin ben ateses, sinó on també se sentin a casa seva, generant confi ança i seguretat, elements claus per afavorir la seva integració social.

En els nostres centres aquest col·lectiu, altament depenent, disposa d’unes instal·lacions i una atenció professional qualifi cada que contribueix a donar una atenció integral i personalitzada a cadascun dels residents. A més, creiem en un element fonamental que guia tota la nostra activitat: l’orientació a la persona i l’orientació a la qualitat. Els serveis es caracteritzen per la professionalitat que aporta la qualitat humana de les persones que treballen i que participen en el projecte.

De tots ells, i de qui des dels seus inicis han participat amb nosaltres, és el projecte d’avui dia de la Fundació Apip-Acam, amb el suport de la
Secretaria d'Inclusió Social i de Promoció de l'Autonomia Personal (SISPAP) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, i del Consorci de Serveis Socials de Barcelona –CSSB– de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona.