La Fundació - Fundació apip-acam

La Fundació

La Fundació APIP-ACAM és una entitat privada dedicada a l’atenció residencial i de dia de col·lectius de funcionalitat diversa i a l'assistència, orientació, formació i inclusió sociolaboral de col·lectius en situació de risc d’exclusió. Amb seus a Barcelona, València i Saragossa, hem promogut i dissenyat, amb la col·laboració de l’administració publica i la societat, projectes de resposta a les necessitats socials individuals i col·lectives.

La Fundació és continuadora de l’acció social de les associacions matrius: l’Associació per a la Promoció i Inserció Professional (APIP,1982-2011) i l’Associació Cívica d’Ajuda Mútua (ACAM,1987-2011). Comptem, doncs, amb una llarga experiència i un valuós capital humà.

Disposem de recursos de direcció i de gestió experimentats, oberts els canvis  sociopolítics que s’estan entreveient en el marc de l’estat de benestar, i amb un cos de professionals, especialitzats i compromesos amb els serveis socials i les persones.