Participem - Fundació apip-acam

Participem

Els actes socials en els que darrerament ha participat l'entitat han estat:

2013

• En el marc de la campanya de sensibilització "Més a prop" Exposició i activitats per el compromís i la cooperació.

Barcelona del 17 de setembre de 2013 al 7 de gener de 2014

• Acte d’entrega de diplomes "1,2,3, preparats, llestos…Capacitant el futur digital" de la formació E-Citizen.

Barcelona, 11 de desembre de 2013

• Ponència a l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat sobre recursos d’Inserció laboral de persones amb discapacitat. Sant Feliu de Llobregat, 4 de desembre de 2013

• Inauguració de l’exposició a la sala d’exposicions del Palau Tamarit "Antonio Ferri del Abstracto al Quattrocento".

València, 4 de desembre de 2013

• Comunicat conjunt en commemoració del día 1 de desembre 2013 (Dia Internacional de Lluita contra la SIDA).

Barcelona, 1 de desembre de 2013

• Actes en commemoració del dia 1 de desembre 2013 (Día Mundial de la SIDA).

• Celebració del dia 25 de novembre "Dia Internacional de la Eliminació de la Violència contra la Dona".

Barcelona, 25 de novembre de 2013

• Primera entrega de commemoracions del Día Internacional de la Eliminació de la Violència contra la Dona.

Barcelona, 21 de novembre de 2013

• Sessió documental dins la campanya "Més a prop", de la Fundació Apip-Acam amb el vídeo "El llindar del desert" del programa de cooperació Apip-Acam a Errachidia (Marroc).

Barcelona, 17 d’octubre de 2013

• Dia Internacional contra la pobresa.

Barcelona, 17 d’octubre de 2013

• Organització de les Jornades  "Beneficència o Benestar Social" en col·laboració amb l'associació Impuls a l’Acció Social.

Barcelona 14 d’octubre de 2013 i 23 de gener i 28 de març de 2014

• Presentació del projecte "Violència en Trànsit a l’entorn de l’Estació del Nord de Barcelona".

Roma, 3 d’octubre de 2013

• Presentació  en el Parlament Europeo del documental "El llindar del desert" del programa de cooperació d’APIP-aCAM a Errachidia (Marroc).

Brussel·les, 2 d’octubre de 2013

• Presentació "El Palau Tamarit. Història d’una rehabilitación per a fins socials".

València, 9 de maig de 2013

• Sant Jordi al Raval 2013.

Barcelona, 23 d’abril de 2013

• "Jornada sobre Joves, violència i exclusió social. Violence in Transit". Projecte DAPHNE.

Barcelona, 12 d’abril de 2013

• Pla d’inclusió Social de Barcelona 2012-2015.

Barcelona, 3 d’abril de 2013

• Actes en commemoració del dia 8 de març (Dia Internacional de la Dona).

• Activitats de dinamització sociocultural per a adults, joves i infants en el barri del Raval de Barcelona, Velluters de Valencia i Casco Viejo de Saragossa. Activitats realitzades durant tot l’any en els nostres centres de formació ocupacional, recursos socials i laborals de Barcelona, València y Saragossa.

• "Cinco años de Valencia Inserta".

València 6 de març de 2013