Servei Atenció ATAM - Fundació apip-acam

Servei Atenció ATAM

Serveis

Prestació del Servei d'Atenció al soci d'ATAM (Asociación Telefónica para la Asistencia al Minusválido) a la Comunitat Valenciana:

El servei es prestat per persones amb diversitat funcional física, intel3lectual o sensorial. S'ofereixen dos tipus de serveis:

• Serveis de l'àmbit social: atenció personalitzada, orientació, tramitació de prestacions i serveis d'ATAM, seguimento, registre i documentació; atenció telefònica a qüestions relacionades amb la salud i els recursos sociosanitaris per al col·lectiu de persones amb diversitat funcional.

• Serveis de l'àmbit clínic: valoracions clíniques/diagnòstics de la discapacidad; coordinació amb l'equip clínic central per valorar, orientar i assessorar a les persones usuàries i les famílies.