Acte Motor-Humor al Centre Ocupacional Marquet Molins - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Acte Motor-Humor al Centre Ocupacional Marquet Molins

Published by El passat 12 de desembre de 2016 va tenir llloc la posada en escena de l'activitat Motor-Humor al Centre Ocupacional Marquet Molins. in Activitats · 16/12/2016 12:33:00
El passat 12 de desembre de 2016 va tenir llloc la posada en escena de l'activitat Motor-Humor al Centre Ocupacional Marquet Molins.

Humor com a manera d'estimular la cognició particular i col·lectiva dels usuaris d'una manera provocadora i dinàmica. L'activitat va consistir en un espectacle de circ on apareixien diferents personatges: regidor, tècnic, acomodadors, mossos de pista, presentadors i, també obviament, pallassos.

A través de l'hora i mitja d'espectacle, els diferents actors van poder mostrar diferents vessants de l'humor i de l'espectacle: cantar, ballar, explicar acudits, i representar algunes escenes còmiques. Tots ells van poder viure el seu moment a sobre d'un escenari i desenvolupant la seva part més artística.

Tant els participants com les famílies, usuaris i professionals d'altres centres de la Fundació Apip-Acam van gaudir de l'acte i després, donat l'ambient festiu que es va crear, van berenar amb un pica-pica convidats per la Fundació.

Segurament, no hi ha cap acte cultural a Catalunya amb tanta càrrega emotiva com la que es va establir aquell dia a Marquet Molins.