Llar Residència Hebre - Fundació apip-acam

Llar Residència Hebre

Equipaments > Diversitat intel·lectual

Servei de centre residencial temporal o permanent per a persones amb discapacitat intel·lectual amb necessitat de suport permanent

Aquest és un servei d'acolliment residencial de caràcter temporal o permanent que té una funció substitutòria de la llar, adequat per acollir persones amb necessitat de suport intermitent per tal d'afavorir i potenciar les habilitats d'autonomia personal, de la llar, oci, lleure i vida comunitària del usuaris.

Aquest és un servei d'acolliment residencial de caràcter temporal o permanent que té una funció substitutòria de la llar, adequat per acollir persones amb necessitat de suport limitat per tal d'afavorir i potenciar les habilitats d'autonomia personal, de la llar, oci, lleure i vida comuntària del usuaris,

Servei de centre residencial temporal o permanent per a persones amb discapacitat intel·lectual amb necessitat de suport limitat (trastorns de conducta o envelliment)

Aquest és un servei d'acolliment residencial de caràcter temporal o permanent que té una funció substitutòria de la llar, adequat per acollir persones amb necessitat de suport limitat per tal d'afavorir i potenciar les habilitats d'autonomia personal, de la llar, oci, lleure i vida comunitària del usuaris

La Fundació Apip Acam disposa de la Llar Residència Hebre per atendre les persones amb discapacitat intel·lectual en qualsevol de les tres tipologies de servei.

Aquest centre es va inaugurar el mes d'octubre de l'any 2002 i acull 19 persones usuaries derivades de la Residència Montigalà en la qual han passat una primera fase d'aprenentage d'hàbits i estratègies per aconseguir ser semi autònomes. Durant el dia, aquestes persones realitzen diverses
activitats en funció de l'avaluació feta per l'EVO (STO, SOI, CET, empresa ordinària, etc.). També es reben derivacions per part de Secretaria d'Inclusió Social i de Promoció de l'Autonomia Personal (SISPAP).

La gestió d'aquest centre està subvencionada per la
Secretaria d'Inclusió Social i de Promoció de l'Autonomia Personal (SISPAP) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.

Registre número S05774 en el Registre d'Entitats, Serveis i Establiments Socials del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya

Llar Residència Hebre
Carrer riu Ebre, 17-19
08820 El Prat de Llobregat
Baix Llobregat
A/e: hebre@fundacioapipacam.org

La Llar Residència Hebre ofereix els següents serveis:

• Servei residencial: Allotjament en habitacions individuals o dobles, equipaments adequats per a realitzar les activitats pròpies de la vida diària, servei de menjador amb dietes adequades a les necessitats especifiques de cada resident, servei de neteja i bugaderia.

• Atenció personal: Donem assistència a la realització de les activitats de la vida quotidiana, afavorint l’aprenentatge per realitzar aquestes activitats d’una manera autònoma potenciant les capacitats d’acord a les possibilitats de cada persona.

• Atenció sanitària: Garantim l’assistència mèdica i sanitària durant les 24 hores del dia, l’administració del tractament prescrit per el metge i realitzem acompanyaments al centre mèdic.

• Atenció psicològica: Potenciem les qualitats i les capacitats de cada resident, treballem de forma preventiva per a la detecció precoç de qualsevol tipus d’alteració psicològica i realitzem les primeres intervencions en cas de crisi.

• Assistència social: Atenem les demandes de suport personal: les gestions, el contacte amb la família i els amics, el contacte amb les entitats del barri i de fora d’aquest i la coordinació de les comissions del centre.

• Teràpia de manteniment: Fisioteràpia, massatges i exercicis de manteniment.

• Animació socio-cultural: Potenciem i afavorim la realització d’activitats dins i fora del centre.