Comença el projecte d’Equip de Futbol Femení Inclusiu per a noies refugiades i/o situació d’asil - Blog - Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 19/5/2021 11:58:00 · Download Video-futbol-femeni-OK--final-.mp4
L’objectiu és facilitar i millorar la seva integració a través de la pràctica de l’esport

Avui ha tingut lloc la primera sessió del projecte Equip de Futbol Femení Inclusiu, ideat i organitzat pel club A.E Ramassà i amb la col·laboració d’ACNUR Espanya, el Comitè Català de l’ACNUR, CEAR, ACATHI i la Fundació Apip-Acam.

Aquesta iniciativa té com a objectiu facilitar i millorar la inclusió de noies refugiades i/o en situació de petició d’asil a la província de Barcelona, utilitzant la pràctica de l’esport i els seus valors inherents, com una eina de transformació social.

El primer entrenament, en el qual han participat 14 noies nouvingudes, ha tingut lloc al Camp Municipal del Carmel, cedit per l’empresa Celebreak, la qual també ha facilitat el material esportiu necessari per dur a terme la sessió.

És molt important la consolidació d´aquests  espais  d’oci inclusiu i participatiu, tant  per a les noies com per a les seves famílies.

Vídeo: A.E Ramassà