Dona - Fundació Apip-Acam

Àmbits d'actuació

Projecte integral

Promoció d'accions d'atenció, protecció i subsistència, ajudes socials i jurídiques a víctimes de tràfic de persones per a l'explotació sexual o a persones prostituïdes. Preparació per a la incorporació a itineraris sociolaborals i/o a mitjans per a la integració de les usuaries a les províncies de Barcelona, València, Saragossa y Osca amb la col·laboració del Ministerio de Sanidad, Consumo y Bienestar Social, el Ministerio de Presidencia, Relaciones con las Cortes e Igualdad, la Generalitat de Catalunya i el Gobierno de Aragón.

Itineraris

Formación i inserció sociolaboral de dones que provenen de col·lectius desfavorits – dones que exerceixen la prostitució – i mesures d'atenció i prevenció sanitària i social a Barcelona, València i Saragossa a través del Ministerio de Sanidad, Consumo y Bienestar Social.

Projecte "Huellas de un sendero"

Intervenció amb dones en contextes de prostitució, realitzat en col·laboració amb el Ayuntamiento de Zaragoza.

Intervenció integral

Treball amb el col·lectiu de persones transexuals vinculades a entorns de prostitució realitzat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona.