Presentació del llibre "La transformación sociológica del cristianismo", de Josep Mª Pascual Esteve - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Published by in Actes · 19/12/2023 10:20:00

El passat 21 de novembre vàrem presentar el llibre La transformación sociológica del cristianismo, (siglo I al IV) de Josep Mª Pascual Esteve. L’acte es va realitzar a la Llibreria Laie (C/Pau Claris, 85) amb la participació de Josep Ricou per l’editorial Hacer, de Jaume Angelats, professor a la Facultat de Teologia de Catalunya, Lena de Botton, professora de sociologia a la Universitat de Barcelona i el propi autor, Doctor en Sociologia i d’Història Antiga.
La sala va estar molt concorreguda.

Les innovadores reflexions dels ponents, així com l’amena exposició de l’autor dels factors que utilitzà el moviment cristià per resistir, consolidar-se i expandir-se, va suscitar un gran ànim de debat que no va ser possible establir-lo. Donat doncs el gran interès, Autor i editorial ens hem proposat cercar altre moment per realitzar aquest debat properament.

Agraïm de nou l’assistència, i demanen disculpes per no haver previst el número de llibres suficients per atendre les sol·licituds. El llibre el poden cercar a les llibreries i a Amazon, distribuïts per Midac.

Properament els informarem de l’acte de debat sobre el llibre.

Cordialment,

Barcelona, 12 de desembre 2023