José Luís Escrivá, ministre d’Inclusió, ha visitat un dels dispositius d’acollida de la Fundació Apip-Acam a Barcelona - Blog - Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 23/9/2021 17:44:00
El ministre ha pogut conèixer a algunes de les famílies afganes evacuades en el marc de la Operación Antígona.

El ministre José Luís Escrivá amb membres de la fundació i una de les famílies afganes.

Avui, el ministre d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions, José Luís Escrivá, acompanyat del Secretari d’estat de migracions, Jesús Perea, i el Director general de migracions, Santiago Yerga, ha visitat un dels nostres dispositius d’acollida a Barcelona, on ha pogut conèixer algunes de les famílies afganes evacuades en el marc de la Operación Antígona i veure com poc a poc recuperen la normalitat de les seves vides.

També s'ha interessat per les perspectives de futur i les preocupacions de les famílies i especialment de les dones i de  la seva inclusió sociolaboral. Per la seva banda, les famílies han pogut traslladar les seves inquietuds, corroborant la recuperació de la normalitat de les seves vides.

José Luís Escrivá saludant a membres d'Apip-Acam i parlant amb una família afgana.

***
José Luís Escrivá, ministro de Inclusión, ha visitado uno de los dispositivos de acogida de la Fundación Apip-Acam en Barcelona

El ministro ha podido conocer a algunas de las familias afganas evacuadas en el marco de la Operación Antígona.

Hoy, el ministro de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones, José Luís Escrivá, acompañado del Secretario de estado de migraciones, Jesús Perea, y el Director general de migraciones, Santiago Yerga, ha visitado uno de nuestros dispositivos de acogida en Barcelona, donde ha podido conocer algunas de las familias afganas evacuadas en el marco de la Operación Antígona y ver como poco a poco recuperan la normalidad de sus vidas.

También se ha interesado por las perspectivas de futuro y las preocupaciones de las familias y especialmente de las mujeres y de su inclusión sociolaboral. Por su parte, las familias han podido trasladar sus inquietudes, corroborando la recuperación de la normalidad de sus vidas.

Una de les famílies acollides parlant amb el ministre d'Inclusión.