Acte sobre el Pacte Mundial per al Migració Segura, Ordenada i Regular a Barcelona - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Published by Fundació Apip-Acam in Jornades · 2/10/2019 11:46:00
El passat 2 d'octubre de 2019, la Fundació Apip-Acam en col·laboració amb l'Obra Social "La Caixa", va organitzar un acte sobre el Pacte Mundial per a la Migració Segura, Ordenada i Regular al Palau Macaya de Barcelona.

En aquest acte es van analitzar i explicar els diferents aspectes del Pacte Internacional per a la Migració Segura, Ordenada i Regular: la globalitat del Pacte, els aspectes crítics i millores dels objectius acordats en aquest Pacte i la realitat del dia a dia.

En aquest link es pot descarregar el programa de l'acte: programa.