V Feminari: Reptes feministes després d’una pandèmia - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

V Feminari: Reptes feministes després d’una pandèmia

Published by Fundació Apip-Acam in Jornades · 30/10/2021 09:07:00 · Download V-Feminari-Valencia.mp4
Durant l'acte, organitzat per la Diputació de València, hem explicat la tasca de la Fundació Apip-Acam en matèria de tràfic d’éssers humans i explotació sexual

Avui hem participat en el marc del V Feminari: Reptes feministes després d’una pandèmia organitzat per la Diputació de València, on hem explicat la tasca de la Fundació Apip-Acam en matèria de tràfic d’éssers humans i explotació sexual.

El 75% de els víctimes de tràfic són dones i nenes de nacionalitats diverses que es troben desvinculades de les xarxes de suport social. Actualment, només a la província de València, atenem a 400 dones d’entorns de prostitució i explotació sexual.

El nostre objectiu és l’acompanyament i protecció d’aquestes dones amb la coordinació i col·laboració de les forces de seguretat, un equip interdisciplinar i altres entitats, i establir amb elles un itinerari de vida i futur.

Els reptes per canviar aquesta situació són vincular els serveis socials i recursos sanitaris, facilitar la integració d’aquestes dones a la societat, sensibilitzar i conscienciar sobre l’explotació sexual i crear alternatives reals.