El ministre d’Inclusió, José Luís Escrivá, ha visitat el centre de recursos socials i laborals de la Fundació Apip-Acam a Soria, en el marc del Dia Mundial de les Persones Refugiades - Blog - Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 22/6/2021 20:28:00
Escrivá va poder conversar amb algunes de les famílies, acollides per la fundació en el marc del programa estatal de protecció internacional.

El ministre José Luís Escrivá, el Subdelegat del Gobierno a Soria
Miguel Latorre, l'alcalde de la ciutat el Sr. Carlos Martínez i membres de la fundació.

21 de juny de 2021 - Ahir, encara en el marc del Dia Mundial de les Persones Refugiades, el ministre de Inclusió, Seguretat Social i Migracions, José Luis Escrivá, acompanyat del Subdelegat del Gobierno a Soria el Sr. Miguel Latorre i per l'alcalde de la ciutat el Sr. Carlos Martínez, va visitar el nostre Centre de Recusos Socials i Laborals a Soria, on va poder reunir-se amb algunes de les famílies, especialment dones amb fills a càrrec que reben el suport del centre, i conèixer els seus itineraris vitals i les seves perspectives de futur.

El ministre José Luís Escrivá amb algunes de les famílies del centre.

En aquest sentit, Escrivá va destacar la importància del treball d’entitats com la nostra per les persones que sol·liciten protecció internacional, així com l’atenció en els darrers cinc anys a més de 600 persones a Soria.

Rebuda del ministre Escrivá al Centre de Serveis d’Acollida i de Integració Social
i Laboral de Persones Refugiades.

A més a més, el ministre va declarar que, el  Gobierno, està estudiant  la possibilitat d’ubicar més immigrants a Soria amb l’objectiu d’augmentar la seva població, garantint la seva integració social i laboral, i així combatre la despoblació d’algunes zones de la província.