Caminata pel Circuit Inclusiu de Barcelona - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Caminata pel Circuit Inclusiu de Barcelona

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 22/11/2018 13:39:00
Després de dies de pluja es va fer present el sol per fer-nos tornar a gaudir d’una jornada a la natura. El punt de sortida va ser el Parc Güell, al barri del Carmel, des d’on un grup de persones usuàries dels centres Marquet Molins, Mas lluí, Montigalà, Lluc, Batllòria i Vigatans vàrem començar la caminada.
L’associació Rodamunt i l’associació Upstones ens va acompanyar en tot moment tant per muntar les cadires Joelëttes com per fer-nos una petita formació sobre les mateixes, activitat en la que tothom va participar.
Vam iniciar la ruta per arribar al mirador del Coll del Portell passant pel mirador del Virolai. Entre tots vam pujar la petita muntanya fins arribar al cim. El recorregut va ser de aproximadament 3 km amb un desnivell aproximat de 200 metres. Al arribar al cim vam fer una petita parada per recuperar forces i gaudir de les espectacular vistes de Barcelona.
Una vegada ja descansats vam iniciar la baixada per arribar al punt de trobada on vam gaudir d’un pícnic compartit i de les anècdotes del  matí.
L’activitat va ser molt positiva per les persones usuàries amb mobilitat reduïda que van poder experimentar nous límits a nivell de mobilitat. La resta de persones sense mobilitat reduïda va gaudir molt de la ruta llarga, del paisatge i de conviure amb usuaris/es amb qui normalment no conviuen. En aquest sentit tot i que el terreny va ser més dur que l’anterior ruta les vistes bé s’ho mereixien i va haver-hi moltes persones que van haver de superar-se per poder salvar els obstacles, tant a la pujada com a la baixada.
Volem agrair als voluntaris de les associacions Upstones i Rodamunt i als voluntaris i professionals de la Fundació Apip-Acam per fer que els nostres usuaris/es hagin gaudit un cop més d’una sortida a la natura.