La Fundación Apip-Acam participa en el Foro Social contra la Trata - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

La Fundación Apip-Acam participa en el Foro Social contra la Trata

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 7/5/2021 13:38:00
Durant la jornada es va reinvidicar una legislació integral contra el tràfic d'éssers humans des de la perspectiva de gènere

Ahir va tenir lloc el Foro Social contra la Trata, on la Fundació Apip-Acam representa a la RECTP (Xarxa Espanyola contra el Tràfic de Persones).

Durant la jornada, es va reivindicar que és absolutament necessari l'adopció de legislació integral contra el tràfic “que incorpori una perspectiva de gènere i una definició explícita del tràfic de persones conforme a les normes internacionals”. Per això, el Ministeri d'Igualtat ha obert una consulta pública en la qual la Fundació Apip-Acam participa com a entitat experta.

La ministra Irene Montero va destacar el paper de les entitats especialitzades en el combat i la protecció de la dones víctimes de tràfic i d'explotació sexual. També la delegada Vicky Rosell va afirmar que “les dones no som objectes, ni mercaderia, ni territoris de conquesta”.