Gran assistència a la presentació del llibre “La força del moviment veïnal. De l’alcalde Porcioles a l’alcaldessa Colau” - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Published by in Actes · 16/3/2023 11:22:00
L’acte\nva tenir lloc el passat dilluns 13 de març al Centre Cívic Cotxeres de Sants
\n\n

Assistents a la presentació del llibre.

Desenes\nd’antics lluitadors veïnals van assistir a la presentació del llibre  “La força del moviment veïnal. De l’alcalde\nPorcioles a l’alcaldessa Colau”, que va tenir lloc el passat 13 de març al\nCentre Cívic Cotxeres de Sants.

Durant l’acte\nvan tenir lloc grans testimonis d’activistes veïnals històrics com Custodia\nMoreno, Pep Martínez o Carles Prieto que van reflexionar sobre la importància\nde les associacions veïnals per impulsar la transformació de la ciutat de\nBarcelona, així com la seva evolució i les seves fortaleses i debilitats.

Ponents de la presentació

\n\n
També, va\nintervenir Ana Menéndez, presidenta de la Federació d’Associacions Veïnals de\nBarcelona (FAVB), entitat que ha estat cabdal a l’hora de coordinar, fer\nvisible i donar consistència a aquestes associacions.

\n\n
Després es va\nrealitzar un debat participatiu sobre la història dels moviments socials i es\nva mostrar preocupació per el futur del moviment veïnal.

Intervenció d'un dels ponents de la presentació.