Resum de la II Trobada musicoesportiva de la Fundació Apip-Acam - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Resum de la II Trobada musicoesportiva de la Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Jornades · 1/12/2015 13:50:00
El passat dissabte 28 de novembre de 2015 vàrem portar a terme la “II Trobada Musicoesportiva de la Fundació Apip-Acam”. Amb la presència de totes aquelles famílies i amics que vàren poder acompanyar-nos. Entre tots vam convertir la Jornada en un dia d'una gran emotivitat, que tot segur repetirem.

Vàrem comptar també amb la presència de personalitats de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat; La Sra. Lourdes Borrell; segona Tinenta d’alcaldia de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, Regidora del barri de la Salut, Tinenta d’alcaldia d’esports, persones amb discapacitat, solidaritat i cooperació i de salut pública i consum; La Sra. Margarita Llongueras i Vallès, Regidora del barri de Roses de Castellvell, regidora delegada de gent gran i regidora delegada de comerç i Turisme; La Sra. Mercè Soler, tècnica de l’àmbit de les persones amb discapacitat, la Presidenta d’Asprodis la Sra. Maria Martinez Garcia juntament amb altres membres d'aquesta entitat.

La jornada va resultar tot un èxit. Els residents dels centres i participants de Marquet Molins van poder demostrar les seves habilitats esportives en el torneig de futbol, en el circuit de bicicletes i en l’esport adaptat com el boccia, les bitlles, els triples... Tots varen voler participar activament i van ser guanyadors i guanyadores per l’esforç, la valentia de molts moments competitius i el sentiment de pertinença a una jornada de demostració esportiva.

Seguidament ens van mostrar les seves destreses musicals, cantant cançons com “Benvinguts” entre d’altres. Tots vam poder corejar cançons i interaccionar a través d’una improvisació instrumental on vàrem aprendre que el nostre cos també és un instrument musical.

La Direcció General de l’entitat va exposar les finalitats de la Fundació i va traslladar que sempre estaríem amb les famílies i llurs fills i filles. Va agrair la gran participació i es va felicitar a tots/es els/les participants, voluntaris i treballadors/es de l’entitat pel bon desenvolupament de la jornada i, senzillament perquè ho feien molt bé. Per últim, es va donar el torn de paraula a les famílies, intervenint la Sra. Maite Castellanos, el Sr. Francisco Salas i Rahma Chabou que de forma molt emotiva van agrair el treball de cura i motivació amb els seus fills. A continuació es va fer l’entrega de medalles per part de les famílies a cada una de les persones participants, amb el reconeixement al seu esforç i actitud.

Esperem poder repetir esdeveniments com aquests per seguir vivint moments de cohesió entre les famílies i els professionals, que en definitiva tenim el mateix objectiu de garantir el benestar i el creixement de les persones que fan ús dels nostres serveis.