La Fundació Apip-Acam estarà present a la 3a Nit de la Criminologia - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

La Fundació Apip-Acam estarà present a la 3a Nit de la Criminologia

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 20/1/2023 11:01:00
L’acte està organitzat pel Col·legi de Criminologia de Catalunya.

La Fundació Apip-Acam també estarà present a la 3a Nit de la Criminologia. Present i futur de la victimologia: Cap a on anem?, que organitza el Col·legi de Criminologia de Catalunya el proper 27 de gener del 2023 al CCCB.

La inauguració anirà a càrrec de la Consellera de Justícia, la senyora Gemma Ubasart i posteriorment hi haurà el col·loqui sobre el present i futur de la victimologia des de la perspectiva criminològica.

A continuació es podrà degustar un sopar fred i una exposició de projectes relacionats amb l’àmbit victimològic, ja sigui de prevenció, intervenció i/o sensibilització.

Per més informació podeu consultar el següent pdf