Assistim al partit de famosos vs famosos de la Marató de TV3 - Presentació del llibre “Una altra guerra freda: Estats Units, Rússia i Xina”, de Ferran Fullà - Fundació apip-acam

Assistim al partit de famosos vs famosos de la Marató de TV3

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 3/1/2017 11:36:00
El passat desembre dos grups d’usuaris de les residències Montigalà i El Lluch van visitar el Mini Estadi del F.C. Barcelona per gaudir de la 25a. Edició del partit que enfronta a personatges famosos, organitzat per la Marató de TV3.

Van poder veure ben a prop personatges com Éric Abidal, Carles Puyol, Kiko Matamoros, Aleix i Pol Espargaró, Àlex i Marc Márquez, “Purito” Rodríguez, Risto Mejide, Javier Clemente, Josep Maria Minguella, Enric Massip, Jesús Mariano Angoy o Julio Salinas, entre d'altres.

L’objectiu d’aquest esdeveniment era el recaptar fons per a la investigació sobre l'ictus i lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.