Blog - Fundació Apip-Acam

La Fundación Apip-Acam participa en el Foro Social contra la Trata

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 7/5/2021 13:38:00

Ayer tuvo lugar el Foro Social contra la Trata en donde la Fundación Apip-Acam representa a la RECTP (Red Española contra la Trata de Personas).

Durante la jornada, se reivindicó que es absolutamente necesario la adopción de legislación integral contra la trata “que incorpore una perspectiva de género y una definición explícita de la trata de personas conforme a las normas internacionales”. Para ello el Ministerio de Igualdad ha abierto una consulta pública en la que la Fundación Apip-Acam participa como entidad experta.

La ministra Irene Montero destacó el papel de las entidades especializadas en el combate y la protección de la mujeres víctimas de trata y de explotación sexual. También la delegada Vicky Rosell afirmó que “las mujeres no somos objetos, ni mercancía, ni territorios de conquista”.

Diada de Sant Jordi 2021

Published by Fundació Apip-Acam in Jornades · 23/4/2021 11:16:00 · Download Sant-Jordi-2021.mp4

Nova publicació de la Fundació Apip-Acam: “100 anys de professionalització del treball social a Europa”

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 22/4/2021 15:49:00
Aquesta revista forma part de la col·lecció Políticas Sociales en Europa

Formació de treball de cures i la llar per a persones estrangeres en situació d'irregularitat

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 21/4/2021 16:55:00
El curs es complementarà amb pràctiques en centres formatius i formació per a la prevenció de la violència masclista en l'àmbit laboral.

Cabiria empaita Sant Jordi pel Raval!

Published by Fundació Apip-Acam in Jornades · 17/4/2021 11:40:00
La Fundació Apip-Acam prepara una diada virtual amb altres entitats del barri.

“Dones vulnerables a l’Alt Empordà: El repte de reconstruir la seva autonomia front les dinàmiques econòmiques i de poder de les xarxes d’explotació sexual”

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 19/3/2021 12:59:00
La Fundació Apip-Acam ha organitzat una formació per a donar a conèixer la realitat de les dones en entorns de prostitució i treballar conjuntament per la seva integració social.

Natalia Massé: “Tota la societat, i especialment la gent jove, ha de lluitar amb les dones per trencar la cadena d’explotació”

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 8/3/2021 17:10:00
La Fundació Apip-Acam impulsa un nou Instagram dedicat a les dones en situacions d’exclusió i vulnerabilitat.

La Fundació Apip-Acam i el Gremi de Flequers de Barcelona s’alien per oferir noves oportunitats laborals als més vulnerables

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 15/1/2021 10:11:00
Apip-Acam ha renovat la col·laboració amb el programa Incorpora de la Fundació “la Caixa” per seguir construint projectes socials i lluitar contra les desigualtats

La Fundació Apip-Acam presenta tres bones pràctiques de Responsabilitat Social Corporativa (RCS) per un món més just, sostenible i igualitari