Blog - Fundació Apip-Acam

Anna Menéndez, presidenta de la FAVB, visita el Centre Maria Feixa de la Fundació Apip-Acam

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 23/12/2021 16:29:00
La visita s’emmarca dins del conveni entre la FAVB i la fundació.

La setmana passada, la presidenta de la Federació d’Associacions Veïnals de Barcelona Anna Menéndez va visitar el Centre Maria Feixa de la Fundació Apip-Acam.

Menéndez va poder conèixer millor la feina d’aquest dispositiu, que des de 2017 actua com a centre residencial per a joves entre 18 i 25 anys sense llar ni suport familiar o social, i els proporciona els mitjans i la formació necessaris per complir els seus objectius vitals. Fins ara, s’han atès 62 persones, específicament 52 nois i 10 noies.

La visita, emmarcada dins dels conveni que la FAVB té amb la Fundació Apip-Acam, ha servit per fer balanç de la feina realitzada en els darrers anys.

25N Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

Published by Fundació Apip-Acam in Jornades · 25/11/2021 14:17:00
La violència masclista adopta moltes i diverses formes que vulneren els drets i llibertats de les dones.

Presentació del llibre “No puedo respirar” de Lorenzo Cachón

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 9/11/2021 11:27:00
El Servei de Publicacions de la Fundació Apip-Acam ha organitzat tres presentacions a Madrid, Saragossa i Barcelona

Diàleg amb la Custodia Moreno

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 3/11/2021 11:24:00
L'Escola Veïnal de la Favb, amb la col·laboració de l'AV del Carmel, organitza la trobada Diàleg amb la Custodia Moreno.

V Feminari: Reptes feministes després d’una pandèmia

Published by Fundació Apip-Acam in Jornades · 30/10/2021 09:07:00 · Download V-Feminari-Valencia.mp4
Durant l'acte, organitzat per la Diputació de València, hem explicat la tasca de la Fundació Apip-Acam en matèria de tràfic d’éssers humans i explotació sexual.

Invitació inauguració nou centre Animare

Published by Fundació Apip-Acam in Activitats · 6/10/2021 11:26:00

José Luís Escrivá, ministre d’Inclusió, ha visitat un dels dispositius d’acollida de la Fundació Apip-Acam a Barcelona

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 23/9/2021 17:44:00
El ministre ha pogut conèixer a algunes de les famílies afganes evacuades en el marc de la Operación Antígona

Día Internacional contra la Explotación Sexual y la Trata de mujeres y niñas

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 23/9/2021 09:18:00

Llamamiento a la comunidad internacional

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 19/8/2021 14:10:00
Reinvidicamos la acogida de refugiados y refugiadas que huyen del régimen talibán y ofrecer a estas persones una oportunidad

La Fundació Apip-Acam signa un conveni de col·laboració amb el Dep. D’Interior per lluitar contra el tràfic d’essers humans

Published by Fundació Apip-Acam in Actes · 30/7/2021 13:47:00
El conveni, emmarcat en el Dia Mundial contra el Tràfic d’Éssers Humans, suposa una visibilització del compromís social contra aquesta xacra.
Older posts